Párová výuka je vzdělávací metoda, při které ve třídě společně učí dva učitelé. Tento přístup má několik výhod a charakteristik:
1. Individuální přístup: Díky přítomnosti dvou učitelů je možné lépe reagovat na individuální potřeby žáků. Jeden učitel se může věnovat menším skupinám nebo jednotlivcům, zatímco druhý vede hlavní výuku.
2. Sdílení odbornosti: Učitelé mohou kombinovat své odborné znalosti a dovednosti, což obohacuje výuku a poskytuje žákům širší spektrum informací a pohledů.
3. Podpora a spolupráce: Párová výuka podporuje spolupráci mezi učiteli, kteří si mohou vzájemně poskytovat zpětnou vazbu a podporu. To vede k profesnímu růstu a zlepšování pedagogických dovedností.
4. Flexibilita ve výuce: Učitelé mohou experimentovat s různými výukovými metodami a přístupy, což zvyšuje dynamiku a pestrost výuky.
5. Modelování spolupráce: Žáci vidí příklad efektivní spolupráce a komunikace mezi učiteli, což může pozitivně ovlivnit jejich vlastní dovednosti v těchto oblastech.
Párová výuka je tedy efektivním nástrojem pro zlepšení kvality vzdělávání a podporu individuálního rozvoje žáků.
Dopolední vyučování:
0. hodina – 7:00 – 7:45 hod.
1. hodina – 8.00 – 8.45 hod.
2. hodina – 8.55 – 9.40 hod.
3. hodina – 10.00 – 10.45 hod.
4. hodina – 10.55 – 11.40 hod.
5. hodina – 11.45 – 12.30 hod.
6. hodina – 12.35 – 13.20 hod.
Odpolední vyučování:
1. hodina – 13.25 – 14.10 hod.
2. hodina – 14.15 – 15.00 hod.
3. hodina – 15.05 – 15.50 hod.