Největším strašákem v češtině je pro řadu dětí diktát. Proto se ve třídách snažím, abych z obávané disciplíny udělala činnost, kdy sami žáci mohou, do určité míry, ovlivnit, v jaké pohodě budou diktát psát.
Ve třídě 9. a jsme zkusili využít zvukového záznamu. Vytvořila jsem audiozáznam, který jsem přes EduPage přeposlala dětem. V daný čas si žáci záznam pustili, připojili sluchátka a vlastním tempem, nerušeni okolními vlivy, psali text. S úsměvem jsem připomínala, že si mě mohou kdykoli pozastavit, nebo dokonce vypnout.
Myslím si, že welbiing ve školách není jenom prázdné slovo, ale že se množstvím různorodých aktivit snažíme, aby naši žáci plnili výstupy školního vzdělávacího programu a zároveň byli v pohodě.
Mgr. Šárka Mandincová
Dopolední vyučování:
0. hodina – 7:00 – 7:45 hod.
1. hodina – 8.00 – 8.45 hod.
2. hodina – 8.55 – 9.40 hod.
3. hodina – 10.00 – 10.45 hod.
4. hodina – 10.55 – 11.40 hod.
5. hodina – 11.45 – 12.30 hod.
6. hodina – 12.35 – 13.20 hod.
Odpolední vyučování:
1. hodina – 13.25 – 14.10 hod.
2. hodina – 14.15 – 15.00 hod.
3. hodina – 15.05 – 15.50 hod.