-
V rámci pracovních činností (dílen) měli dívky a chlapci z 8. a 9. ročníků za úkol uplést velikonoční pomlázku. Návod, jak na to, jim vytvořil pan učitel Hubáček.
Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=jZsMdUMDH3w&ab_channel=LiborHub%C3%A1%C4%8Dek
U pana učitele Jaroše žáci vytvářeli krásné origami myšky.
Přípravná třída (paní učitelky Ochtábcové) měla za úkol si nakreslit venku panáka a zaskákat si ho.
Za uplynulé měsíce distanční výuky se mnoho věcí změnilo, posunulo. Paní učitelky se také snaží žákům zpestřovat metody práce. A tak v tom učení nejsou děti samy, ale i učitelé se stále učí. Výsledkem takového snažení může být třeba úniková hra, pomocí které děti procvičují získané znalosti. Prvňáci procvičovali přehled v oblasti prvouky a čtvrťáci ověřovali vědomosti z vlastivědy. Všechny děti tak ale hlavně trénují čtení s porozuměním. Hry měly úspěch a tak se s vámi o ně můžeme podělit.
paní učitelka Strouhalová (1.C) a paní učitelka Paurová (4.A)
Svým sovičkám jsem připravila velikonoční stezku na Šibeníku. Od středy do neděle při procházce parkem děti z 1. A hledaly zajíčky se zadáním úkolu - hádaly hádanky, pátraly po velikonočních vajíčkách s příklady, poznávaly jarní rostliny, jmenovaly zvířecí rodinky, procvičovaly si svůj důvtip při řešení rébusů. Zopakovaly si AJ při určování barev a samozřejmě si i protáhly tělíčka např. při slalomu mezi stromy.
Na konci velikonoční stezky děti ozdobily strom Velikonočník. Doma vyrobily moc pěkné velikonoční dekorace a ty na strom zavěsily. Díky dětem a jejich vajíčkům, kuřátkům a zajíčkům, smutná lípa ožila barvičkami a všem kolemjdoucím vykouzlila na tváři úsměv a navodila i velikonoční náladu.
paní učitelka Prošková (1.A)
Sluníčko, nebe bez mráčku, příjemné teplo, počítač vypnutý…to bylo středeční předvelikonoční dopoledne dětí z 1. C.
V rámci školního projektového dne mohly vyrazit do areálu školního hřiště, arboreta i altánku. Po cestě hledaly a otvíraly ukryté úkoly, malovaly, vybarvovaly, cvičily a za to vše ještě sbíraly barevné kraslice.
A co ještě bylo úžasné překvapení….že díky jedné mamince čekal na děti poklad s velikonoční pomlázkou. Věřím, že si to všichni užili.
paní učitelka Strouhalová (1.C)
Děti z II. B se staly piráty a pirátkami a vydaly se na plavbu po moři na neznámý ostrov hledat poklady. I když nás zastihlo nepříznivé počasí, plavba proběhla úspěšně a poklady byly objeveny.
V dalším projektovém dni se děti zúčastnily velikonoční stezky se zajíčkem Fouskem v parku Šibeník. Počasí vyšlo krásně.
V rámci projektů plnily děti různé úkoly. Tímto děkuji rodičům i dětem za spolupráci.
paní učitelka Andělová (2.B)
Pro žáky z 3.B jsem připravila velikonoční stezku u naší 4.ZŠ.
Děti plnily různé úkoly :
Děkuji rodičům a dětem za spolupráci.
paní učitelka Jandáková
Zvládneme dodržet Bobříka off-line?
Těžký úkol pro čtvrťáky, ale je to výzva. Namotivoval nás plakát od paní učitelky, a tak se můžeme vrhnout do plnění úkolů:
A skutečně to někteří zvládli „bez připojení“ a ještě si den užili.
paní učitelka Paurová a kreslíři ze 4.A
Žáci 4.B (paní učitelky Vášové) barvili vajíčka, pletli pomlázky, děti zdobily byty a pokojíčky, a dokonce i s maminkami pekly.
4.C (paní učitelky Kučerové) malovala vajíčka. Žáci připravili kvetoucí větvičku do vázičky a výzdobu stolu na velikonoční svátky.
5.B (paní učitelky Strouhalové) měla v rámci Velikonočního "detoxu" od sezení u PC využít pěkného počasí a jít si zasportovat (TV), pomoci doma s velikonoční výzdobou, pečením... (PČ) a libovolným způsobem vytvořit velikonoční blahopřání (VV).
Na stejném úkolu jako 5.B, pracovala i třída 5.C (paní učitelky Turčanové).
Žáci 6.B (pana učitele Melicha) měli od svého třídního učitele připravené úkoly přes mobilní aplikaci ActionBound. První mise byla zaměřena na poznávání rybníka v okolí Mostu, druhá pak na Velikonoce a jezero Most. Žáci se vydali do terénu a odpovídali na otázky, fotili okolí, vytvářeli selfíčka, poznávali zvuky, orientovali se v terénu pomocí mapy, seznamovali se s památkami Mostu, ale i s velikonočními tradicemi. Na konci každé mise je čekala za jejich úsilí sladká odměna.
Odkaz: https://en.actionbound.com/bound/Projekt022021
Žáci 6.C (paní učitelky Novákové) plnili v průběhu projektového vyučování pohybové, ale i vzdělávací aktivity. Cíl cesty si mohli vybrat sami. Museli zapsat počet kroků, cestou vyfotit nějakou jarní květinu a čtyři zajímavá místa. Alespoň o jednom místě pak zjistit více informací a napsat anglicky 3 věty o tom, co viděli.
Většina žáků splnila úkol opravdu na jedničku. Někteří navštívili místa v blízkém okolí domova, jiní se vydali pěšky či na kole ke kostelu, na hrad Hněvín, na vrch Zlatník apod. Z fotografií, které pořídili, bylo vidět, že si to opravdu užili. Zjistili také spoustu zajímavých informací. Ti, kteří byli v karanténě, fotografovali alespoň z okna a malovali obrázky.
Žáci 7.A (paní učitelky Mandincové) sčítají kilometry.
Projektový den se nesl ve znamení výzvy: SČÍTÁME KILOMETRY. Úkolem bylo zaznamenat počet ušlých, nebo ujetých kilometrů v rámci jednoho dne, který nazýváme detoxikační, odpočinkový, prostě den bez elektroniky. Podmínkou byl pohon vlastními silami a zdokumentování výsledku. Průběžné sčítání dává vidinu slibného výsledku. K překonávání minulých osobních limitů napomohlo velmi krásné počasí. Akce se vydařila.
Žáci 7.B (paní učitelky Niklová) měli za úkol naplánovat procházku po okolí. Měli vybrat zajímavé lokality, vše fotografovat a poslat. Úkolem bylo také ujít alespoň 4 km (asi 7 000 kroků).
Žáci 7.C (paní učitelky Sekyrkové) měli za úkol podílet se na velikonočních přípravách a velikonoční výzdobě doma.
Třída 8.A (paní učitelky Bláhové) měla za úkol vyrazit sportovně do okolí Mostu a napsat o navštíveném místu nějaké informace, nebo vytvořit prezentaci.
Žáci 8.C (paní učitelky Palečkové) měli vytvořit koláž z fotografií svého města, kterou by přilákali turisty.
Žáci 9.A (paní učitelky Scholzové) měli za úkol během projektového dne při procházce po svém okolí objevit a vyfotit objekty, které lze zařadit do některé z oblastí matematiky. Máme proto k dispozici spousty fotografií geometrických obrazců i těles.
Dětem v dnešní době chybí přirozený pohyb. Pohyb je nedílnou součástí našich životů, posiluje imunitu, podporuje psychickou pohodu a šlechtí tělo…
Málokterý dospělý, natožpak dítě, se velmi těžko přinutí cvičit sám od sebe…našim čtvrťákům stačí výzvy…
Zaběhej si člunkový běh v přírodě … nejdřív nastuduj video, poté vyměř trasu, popros někoho z rodiny, aby dělal rozhodčího a změřil čas…a podej, co nejlepší výkon.
Házej na cíl…nasbírej vhodný materiál na házení, vyznač čtverec podle návodu, zopakuj si z matematiky, co je čtverec, centimetr, metr… a pak se snaž zasáhnout střed čtverce.
Využij hezkého počasí a odpočinkového dne od PC, zvol svůj oblíbený sport a protáhni si tělo…
Při sportování venku se dá zažít i spousta legrace… vychovaní pejskové nosili míčky na házení, ti nevychovaní rozebírali čtverec složený z klacků… při výkonech nás pozorovala veverka, straka i daněk…občas s námi sportovali i členové rodiny.
paní učitelka Paurová a sportovci ze 4.A
Fotografie z individuálního tréninku během uzavření škol – pan učitel Hubáček:
https://4zsmost.rajce.idnes.cz/210320-31_-_Individualni_trenink/
Sportovní aktivita – výlet na kolech na Jezeří:
https://www.youtube.com/watch?v=oyUrxXoxT1M&ab_channel=LiborHub%C3%A1%C4%8Dek
RoZHÝBEJTE SVoJE, TĚLA-JUST DANCE TANČÍ CELÁ ŠKoLA.
Dopolední vyučování:
0. hodina – 7:00 – 7:45 hod.
1. hodina – 8.00 – 8.45 hod.
2. hodina – 8.55 – 9.40 hod.
3. hodina – 10.00 – 10.45 hod.
4. hodina – 10.55 – 11.40 hod.
5. hodina – 11.45 – 12.30 hod.
6. hodina – 12.35 – 13.20 hod.
Odpolední vyučování:
1. hodina – 13.25 – 14.10 hod.
2. hodina – 14.15 – 15.00 hod.
3. hodina – 15.05 – 15.50 hod.