-
Žáci sedmého ročníku si v druhém pololetí v rámci výuky komunikační výchovy připravují na závěr školního roku divadelní představení pro děti nižších tříd.
Samostatní, šikovní a velice kreativní žáci VII. A se tohoto zajímavého úkolu zhostili na výbornou. Martin Trávníček shromáždil skupinku zájemců o ztvárnění hry Noc na Karlštejně. Napsal scénář, rozdělil role, za pomoci spolužáků připravuje v hodinách výtvarné výchovy pěkné kulisy a potřebné rekvizity. S vervou jemu vlastní se pustil i do zdárného režírování.
Druhá část třídy se rozhodla pro svérázné zpracování pohádkového příběhu Lakomá Barka od Jana Wericha. Všichni členové této „herecké“ skupiny ke svým rolím přistupují zodpovědně, ovládají své repliky i pohyb na jevišti, vzájemně spolupracují a dělají veliké pokroky.
Věřím, že naši divadelníci vše lehce zvládnou a v červnu nás příjemně pobaví. Držím palečky, pí uč.Ernestová
Dopolední vyučování:
0. hodina – 7:00 – 7:45 hod.
1. hodina – 8.00 – 8.45 hod.
2. hodina – 8.55 – 9.40 hod.
3. hodina – 10.00 – 10.45 hod.
4. hodina – 10.55 – 11.40 hod.
5. hodina – 11.45 – 12.30 hod.
6. hodina – 12.35 – 13.20 hod.
Odpolední vyučování:
1. hodina – 13.25 – 14.10 hod.
2. hodina – 14.15 – 15.00 hod.
3. hodina – 15.05 – 15.50 hod.