Pravěké rostliny, živočichy, horniny si mohli naši žáci vyzkoušet v rámci projektu virtuální reality. O co vlastně jde? "Za pomoci speciálních brýlích zapojit všechny smysly během strhujícího zážitku", uvedl ředitel školy Aleš Jaroš. Jeho slova doplnila projektová pracovnice MAP Mostecko, která celou akci provázela Barbora Kloubková "Zábava je určená pro děti devátých ročníků základních škol. Žáci si mohli vyzkoušet, jak se zachovat v krizových situacích. Například uhasit oheň pomocí zamezení přísunu kyslíku nebo jakým hasicím přístrojem lze uhasit elektrické vedení." Cílem hry Dolů do dolu pomocí virtuální reality bylo zatraktivnění výuky dějin vzniku uhlí, hornictví včetně bezpečnosti práce v dolech a následných rekultivací. "Byl jsem nadšen, splnil jsem všechny úkoly a dostal se pomocí výtahu, až do nejvyššího patra", uvedl žák deváté třídy Tomáš.
Marcela Novotná
Dopolední vyučování:
0. hodina – 7:00 – 7:45 hod.
1. hodina – 8.00 – 8.45 hod.
2. hodina – 8.55 – 9.40 hod.
3. hodina – 10.00 – 10.45 hod.
4. hodina – 10.55 – 11.40 hod.
5. hodina – 11.45 – 12.30 hod.
6. hodina – 12.35 – 13.20 hod.
Odpolední vyučování:
1. hodina – 13.25 – 14.10 hod.
2. hodina – 14.15 – 15.00 hod.
3. hodina – 15.05 – 15.50 hod.